miércoles, 27 de febrero de 2013

Baseball jacket

Moría por usar está chamarra pero ah estado haciendo calor en México, así que ayer que hizo mucho aire fue la excusa perfecta Ü!!... Espero tengan un excelente día!! Besos!!

---English

I was dying to wear my jacket, but the weather is hot here in Mexico, so yesterday, that the air was crazy... was my perfect excuse Ü!!... I hope you have a great day!! Kisses!!







Trousers/Pantalónes: Zara
Sweater/Suéter: Zara
Clutch: Zara
Baseball Jacket/Chamarra de Béisbol: No brand
 

Follow me on :


49 comentarios:

  1. Adoroo, tô louca por uma neste estilo!
    Vou procurar ainda :)

    Muito obrigada por comentar no meu blog!
    Ah e sempre que atualizar seu blog me avise!

    Beeeijooos e ótima quarta!

    www.blogdareh.com.br

    www.youtube.com/user/blogdareh/featured

    ResponderEliminar
  2. He visto tu primera entrada y no me ha hecho falta mas para hacerme tu seguidora!!! Me encanta tu blogg!! Es perfecto!!! Y tu eres preciosa!! Si quieres pasate por mi blogg, me encantaria que tu te hicieses seguidora!!!

    Un besitoo!!

    http://monicamusicamoda.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  3. Me encanta tu chaqueta! estás guapísima <3<3

    Estoy de sorteo por si te apetece <3<3
    Love sushi and fashion
    Facebook page

    ResponderEliminar
  4. Que guapa me encanta la beisbolera es preciosa muy buen gusto un bseazo

    ResponderEliminar
  5. hola chica!!
    Muchas gracias to be passed to me!
    FOllow me follow you, from Rome to Messico!!
    Federica
    smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

    ResponderEliminar
  6. Your varsity jacket is really so cool!! I like how you mixed the colors, the heels are to die for! Kisses Danika! xo

    ResponderEliminar
  7. Looks chic__! Thanks for sharing such a nice post!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. Hi dear, such baseball jackets are really great - wearing one in my actual post, too ;) But in the opposite to Mexico the jacket is not to hot, an additional coat was necessary :)

    xx
    Rena
    http://www.dressedwithsoul.blogspot.de/

    ResponderEliminar
  9. I really love the color of the jacket! Perfect X

    www.fashion-attacks.com

    ResponderEliminar
  10. You look great and I like your jacket. Have a nice day,.

    http://www.fashiondenis.com/

    ResponderEliminar
  11. La chamarra de beisbol me chifla te queda genial!!un beso grandote

    ResponderEliminar
  12. Este estilo me encanta!!!!!!!!!!!!!!!!Fenomenal...hoy celebro mis 100 seguidores!!!!!!Muy feliz te espero en http://bajoelsombrerodesusan.blogspot.com.es/un bsazo

    ResponderEliminar
  13. Awesome outfit! Love it :)

    alinasfashtips.blogspot.com

    ResponderEliminar
  14. que preciosidad de beisbolera, me encanta

    www.lessismoreblog.com

    ResponderEliminar
  15. Thanks for following me and commenting. I've now followed you back and keep in touch.

    vivianista.com

    ResponderEliminar
  16. Tiene un color estupendo, la verdad, te favorece mucho!! Y los zapatos son un acierto :)
    ♥nailistas

    ResponderEliminar
  17. Gorgeous look! Lindo BLOG.
    I'm following. Visit me and follow me if you like it too, ok!?

    Likes? Curte!
    http://www.facebook.com/pages/BLOG-Angel-Poubel/593476004003339?ref=hl

    Big kiss; *
    http://angelpoubel.blogspot.com.br

    ResponderEliminar
  18. Great sporty chic look! xoxo

    www.roxysun.com

    ResponderEliminar
  19. Un look genial, la cazadora es preciosa. Besitos

    ResponderEliminar
  20. Amei totalmente o seu look! *.*

    abraços!

    ResponderEliminar
  21. Me encantan ese tipo de chaquetas...muy sport & chic.
    Martha Zuniga
    www.suenosycaramelosstyle.blogspot.com

    ResponderEliminar
  22. Que zapatos tan bonitos, me encanta como combinan con la chaqueta.
    Besos
    Brujaness
    Brujaness Fb

    ResponderEliminar
  23. Jacket is so awesome and the heels !
    Thanks for sharing your looks, they are cool!

    Katerina from myneonrock.blogspot.com

    ResponderEliminar
  24. very very nice my dear!!
    www.borsadimarypoppins.com

    ResponderEliminar
  25. love your jacket
    great post
    kisses
    http://thedesire.blogs.elle.es/

    ResponderEliminar
  26. hi! thanks for checking out my blog, i love the jacket and the shoes! such a cool outfit!! :D xx

    ResponderEliminar
  27. love your heels!!

    do you want to follow each other? let me know!!

    http://inspiredbyfashionlook.blogspot.it/

    ResponderEliminar
  28. I really like it:)
    Do you want to follow each other ? Let me know;)
    www.olivains.com

    ResponderEliminar
  29. Yo se que la protagonista es la chaqueta pero me encantan los zapatos!!
    Saludos.

    ResponderEliminar
  30. bueno bueno no sabe slo loca q etsoy por una chaqueta asi MEEEE ENCANTA!!! q guapa

    besos

    ResponderEliminar
  31. Estás genial!!!
    Besitos!!

    www.algoparaponerme.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  32. Me encanta la chamarra. Te invito a visitar mi blog y si te gusta nos podemos seguir mutuamente. Un beso desde España.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  33. love the heels! amazing:) would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin?? let me know dear:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    ResponderEliminar
  34. Nice shoes!!
    Mind to follow each other?

    ResponderEliminar
  35. cool jacket! your shoes are pretty awesome!

    ResponderEliminar
  36. GREAT POST:)
    Your blog is so wonderful and Im following...I hope you follow me also:)

    If you want to see a cool fashion collection...check out my new post:)

    Have a lovely day dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    ResponderEliminar
  37. Looveee your shoes!!

    <3
    http://zazzish.blogspot.pt/

    ResponderEliminar